Konkurs o Złoty Medal MTP

 

Mamy zaszczyt przedstawić Państwu nowe oblicze konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, jednej z najbardziej rozpoznawalnych i prestiżowych nagród na polskim rynku. Liczne zmiany w formule wiążą się nie tylko z odświeżonym wizerunkiem medalu, ale przede wszystkim z całym pakietem unikatowych korzyści, na które liczyć mogą laureaci konkursu.

Podstawową innowacją jest znacznie wcześniejszy termin wyłaniania laureatów. Lista produktów nagrodzonych Złotym Medalem znana będzie już na kilka tygodni przed rozpoczęciem targów. Umożliwi to MTP w okresie przedtargowym promocję zwycięzców konkursu w mediach, w newsletterach do profesjonalistów, a także w Internecie na specjalnej stronie Złotego Medalu oraz na stronie www.furnica.pl. Szeroka kampania promocyjna laureatów przewidziana jest także w trakcie i po zakończeniu targów.

Laureat Złotego Medalu otrzyma Pakiet medalisty - komplet materiałów promocyjnych, które wystawca będzie mógł użyć w kampanii promocyjnej: Złoty Medal, logotyp, materiały prasowe, szablon reklamy prasowej „Zdobywca Złotego Medalu MTP” oraz film i zdjęcia z gali nagród.

Produkty nagrodzone Złotym Medalem prezentowane będą na ekskluzywnym stoisku zlokalizowanym w centrum ekspozycji targowej - Strefa Mistrzów.

Nowością jest także konkurs „Złoty Medal – wybór konsumentów” – w Internecie i w Strefie Mistrzów profesjonaliści będą mogli oddawać głosy na najlepszy produkt spośród laureatów Złotego Medalu nagrodzonych na konkretnej imprezie targowej. Najlepsze produkty 2014 roku poznamy pod koniec roku.

Gwarantem jakości nagrodzonych produktów będzie renomowane jury, w skład którego wchodzić będą eksperci z branż reprezentowanych na targach.

 

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact