Konkurs Acanthus Aureus

thumbnail_acanthus_aureus_big.jpg

Nazwa ACANTHUS (Akant) pochodzi od rodzaju rośliny ozdobnej o dużych głęboko wcinanych liściach. Motyw dekoracyjny w kształcie liści akantu wykorzystywano w architekturze starożytnej Grecji i Rzymu. Liściowy ornament na głowicy korynckiej kolumny to właśnie liście akantu.

Słowo AUREUS po łacinie oznacza kolor złoty.

Międzynarodowe Targi Poznańskie w roku 2003 ustanowiły nagrodę ACANTHUS AUREUS czyli ZŁOTY AKANT. Połączenie tych dwóch słów, gdzie słowo ACANTHUS kojarzy się z klasycznymi wzorcami w architekturze, a słowo AUREUS z najwyższymi laurami niemal w każdej dziedzinie życia, podkreśla unikatowy charakter tej nagrody.

Przyznawane przez MTP wyróżnienie ma na celu nagradzanie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy, wystawiającej swoją ofertę na poszczególnych targach. Statuetką Złotego Akanta nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.

Wyróżniające się i dobrze przemyślane stoisko zdecydowanie ułatwia pracę i ma kluczowe znaczenie dla pozytywnego efektu marketingowego wynikającego z udziału w targach.

Niezwykle ważnym atutem nagrody jest również to, że przyznawana jest ona przez Kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego:

 

  • prof. dr hab. Henryk Mruk - Uniwersytet Ekonomiczny – przewodniczący Kapituły,
  • prof. dr hab. – Bogumiła Jung – Uniwersytet Artystyczny– członek Kapituły,
  • Wiesława Galińska – Dyrektor Grupy Produktów MTP – członek Kapituły.

ACANHTUS AUREUS to nagroda dla najlepszych…

KONTAKT:
Anna Smolińska
Zespół Komunikacji Korporacyjnej
tel. 061 869 21 09
e-mail: anna.smolinskawebm.gif

POBIERZ:
[ Wstecz ]